Okvir 2. pisnega preverjanja znanja je:
- balada ali romanca (značilnosti... zakaj...),
- določevanje stopice v vseh treh obravnavanih pesmih,
- obnova vseh treh pesmi,
- dramski trikotnik v pesmi Povodni mož,
- iskanje pesniških sredstev v vseh treh pesmih: okrasni pridevek, personifikacija
ali poosebitev, primera ali komparacija, metafora (preneseni pomen besed),
- poznavanje romantike (značilnosti, romantično pisanje, predstavniki,njihova
literarna (proza, poezija, dramatika) in neliterarna dela,ipd.),
- nekaj vsebinskih vprašanj iz pesmi Apel in čevljar,
Povodni mož in Turjaška Rozamunda.
Morda pa še en trenutek tvoje resnice (znanja)...
Morebiten komentar za tiste, ki še ne spite. Kot vaš učitelj...
-------------------------------------------------------------
5 komentarjev:
jst ne znam stopiiiic.=(
eiii sei ns vecina nc nezna..=P jss ju3 sploh najraj nebi pršu u šolo:S=D
Stopica: poudarjen zlog -, nepoudarjen U. To je vsa umetnost. Vse pa piše v Berilu in na mojem blogu, samo naučiti se je treba (z razumevanjem). Zakaj pa nikdar ne vprašate med poukom, če česa ne razumete? Ker ne poslušate pazlivo moje/ najine razlage in pisanja po tabli?
Pazljivo poslušanje pomeni slediti učiteljevi razlagi. Je to težko?
ojoj...G. učitelj mislim da je preveč za znati tukaj =D če bi kaj razumel.... =P
Objavite komentar